#10 Imaginy z gif.4 + dodatek(ptk9)
1. Ktoś:Patrz na tamtą dziewczyne (pokazuje na ciebie )
Z:Hmm nizła...
2.H:Puszczajcie mnie !Chce iść do [T.I]
L:Słyszałeś(rzuca sie na typa )Zostaw on chce do niej iść!!!!
3.Potknełaś sie i spadłaś
L:*probuje powstrzymać smiech*
4.TY:I jak wyglądam w tej sukience?
Z:
5.*patrzycie sobie z Liamem długo w oczy*(sweet haha )
6.Ty:Niall obiad gotowy!!!
N:
7.przechodzisz obok Liama
Li:
8.Wychodzisz z łazienki do pokoju w samym reczniku, gdy pochylasz sie do szafki po bielizne spada ci recznik.
H:
9. Na koniec któtki imagin z.....Larrym !!! UWAGA ZNALAZŁAM GO NA TWITERZE ON NIE JEST MOJ!!!
Wchodzisz do pokoju a tam nagi Louis
TY:Louis czego jestes nagi?!
Louis:No bo em,, ja nie mam sie w co ubrac
TY:Jak to nie masz*owierasz szafe* Jedne spodnie,drugie spodnie,o cześć Harry,Trzecie spodnie...
NW JAK WY ,ALE JAK TO CZYTAŁAM NIE MOGŁAM PRZESTAĆ SIĘ ŚMIAĆ!!! :D
PROSZE PISZCIE KOMENTARZE I UDOSTEONIAJCIE LINK DO MOJEGO BLOGA!!! BYLAMBYM BARDZO WDZIECZNA !! xx








Brak komentarzy:
Prześlij komentarz